Monday 3 June 2013

what do you expect?

salam,
sesungguhnya, apa yang boleh dijangka?
'what do you expect'
kita bukan punya kuasa untuk tahu akan datang. semuanya sudah diatur cantik oleh Allah SWT perjalanan kita pada masa akan datang.
salah satu kuasa Allah SWT paling agung
thrill kehidupan kita
hari ini sudah selesai. tapi esok siapa tahu.
tiada yang tahu.
balik kepada tajuk. apa cerita hidup aku hari ni..aku bangun hari ni, hari isnin pukul 7 pagi, awal tapi mandi tetap lambat. masuk kelas tepat pukul 9, mula2 aku pun x tahu celah mana kelas film study ni. haihhh. rupa2nya dekat e-theater fcm. cool
cool sangat. eh there is a lot of people.
why?
gabung dengan senior animation, i'm ok with that
class pun bermula, silibus and all that diperkenalkan. short lecture pun ada. ok rupanya ada guest untuk kelas hari ni.
orang german, orang german yang bikin filem experimental. sungguh satu pun aku tak faham. of course ada q&a session. aku tak bagi soalan pun. tapi oklah soalan2 yang diberi.
kelas habis. makan hang bilik shafiq yang ditingkat tertinggi hb2 tu.
solat.
pergi library. my life is not that cool
i'm gotta go to library, waiting for fuad habis kelass
and. saya rajin hari ni. ALHAMDULILLAH.
harap kerajinan ni tidak luntur sampai hujung sem yang ada beberapa bulan lagi ni. long time to go
doakan yang terbaik.
sesungguhnya.
'menangguh adalah mencuri masa'
of course aku bukan pencuri. so ada masa sikit. mohon buat kerja. aku pun buat. sokay. its seriously good feeling bila kita dapat buat something yang good. i want to keep up this spirit. i won't let it down.
what do you expect?
hari ni berlaku macam begini. esok tak mungkin berlaku lagi perkara seumpama ini.
jangan sangka apa-apa
apa-apa boleh berlaku

fikir positif. teruskan hidup. jangan putus asa
masih ada harapan

No comments:

Post a Comment